El principi de la màquina gravadora de làser CO2 és: el feix làser es transmet i es centra en la superfície del material mitjançant el mecanisme òptic, i el material del raig làser de gran densitat d'energia es vaporitza ràpidament per formar els pous. L'ús de control per ordinador de la consola xy per conduir el capçal làser per moure i controlar l'interruptor d'acord amb els requisits del làser, el programari després que la informació de la imatge s'hagi emmagatzemat d'una manera a l'ordinador, quan l'ordre de l'ordinador a llegir informació, el capçal del làser escaneja les pistes d'esquerra a dreta de la línia superior a la línia per escaneig de línia. Cada vegada que s'escaneja un "1", el làser s'encén i el làser s'apaga quan escaneja a un punt "0". La informació d'emmagatzematge d'ordinadors es fa en mode binari, que coincideix amb els dos estats del commutador làser


